  • 11. Data: 2011-04-26 04:05:04
    Temat: Re: usługi telekomunikacyjne
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

    W dniu 2011-04-25 23:41, Arturro pisze:
    > Sarkazmu nie zrozumiałeś :(
    > Rozumiem uczciwych ludzi ale bez przesady. Może jestem spaczony (zbyt długo w
    biznesie) ale masz FV kosztową i nie chcesz jej w całości wrzucić pomimo iż państwo
    narzuca nam wszystkim koszmarne podatki, a rządzący przez swoją nieudolność tę masę
    kasy roztrwaniają, a ty zamiast oszczędzić/przepić lub w inny sposób tę parę groszy
    wydać TO CHCESZ IM ODDAĆ!!!! Na dom dziecka oddaj tę kasę?

    Nie o to chodzi.
    Żale tej kasy jak cholera, ale przy ew. kontroli nie chcę problemów.

    --
    grzegorz

  • 12. Data: 2011-04-26 07:35:51
    Od: Sławek <a...@w...pl>

    W dniu 26.04.2011 06:05, grzegorz pisze:

    > Nie o to chodzi.
    > Żale tej kasy jak cholera, ale przy ew. kontroli nie chcę problemów.

    A co się stanie, gdy twoja babcia zadzwoni do ciebie, że chce
    nowy garnek z pokrywką taką przeźroczystą, a ty mówisz:
    "O! sprzedaję garnki to coś babci wybiorę".
    Potem oddzwaniasz "babciu mam dla ciebie niepowtarzalną ofertę..."
    Potem wbijasz ten garnek na kasę fiskalną bez faktury, a US?

    US: "Nie wierzymy ci, że sprzedałeś babci garnek, to na pewno była
    rozmowa prywatna!"

    To może specjalnie dla babci wystawić tą fakturę, żeby udowodnić,
    że naprawdę kupiła u ciebie garnek!

    Nie popadajmy w absurdy!
    Chyba, że dzwonisz z tego tel. tylko do babci.

    Sławek

  • 13. Data: 2011-04-26 08:39:36
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

    W dniu 2011-04-26 09:35, Sławek pisze:
> [...]
    > że naprawdę kupiła u ciebie garnek!
    >
    > Nie popadajmy w absurdy!
    > Chyba, że dzwonisz z tego tel. tylko do babci.

    No zgadza się. Do znajomych też można
    w końcu dzwonić bo np. mają ofertę dla Ciebie na jakieś zlecenie, wiadomo.

    Jaka zatem propozycja jak się ma na koncie 4 telefony?

    --
    grzegorz

  • 14. Data: 2011-04-26 14:42:50
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > A może dlatego, że parę innych osób określiło ciebie mianem trolla, aaaa chyba ci
    kiedyś pojechałem? No tak.

    To znaczy nietrolle mogą byki robić? "Pacjęcie" - weź słownik
    ortograficzny najpierw do ręki i lecz się.

    LOL :)
    Jak o trollach mowa to ty zawsze pierwsza :PPP

  • 15. Data: 2011-04-26 14:46:05
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "grzegorz" <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl"> napisał w
    wiadomości news:4db684ca@news.home.net.pl...

    > No zgadza się. Do znajomych też można
    > w końcu dzwonić bo np. mają ofertę dla Ciebie na jakieś zlecenie, wiadomo.
    >
    > Jaka zatem propozycja jak się ma na koncie 4 telefony?

    Księgować całą fakturę, żadna kontrola się nie czepi.

  • 16. Data: 2011-04-26 15:12:35
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

    W dniu 2011-04-26 16:46, Arturro pisze:
    > Użytkownik "grzegorz"<"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl"> napisał w
    wiadomości news:4db684ca@news.home.net.pl...

    > Księgować całą fakturę, żadna kontrola się nie czepi.

    Wsie 4 numery?

    --
    grzegorz

  • 17. Data: 2011-04-26 17:34:35
    Od: Sławek <a...@w...pl>

    W dniu 26.04.2011 17:12, grzegorz pisze:

    > Wsie 4 numery?

    Te, które używasz w firmie, z których dzwonisz do klientów
    w związku z prowadzoną działalnością. Jeśli uważasz, że
    któryś telefon będzie ci służył wyłącznie do prywatnych
    kontaktów, to go w firmie nie rozliczaj i tyle.

  • 18. Data: 2011-04-26 22:14:47
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Sławek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Te, które używasz w firmie, z których dzwonisz do klientów
    > w związku z prowadzoną działalnością. Jeśli uważasz, że
    > któryś telefon będzie ci służył wyłącznie do prywatnych
    > kontaktów, to go w firmie nie rozliczaj i tyle.

    Nie słuchaj tego Pana (przynajmniej w tej kwestii). Rozlicz wsio.
    Rozumiem (chyba) twoje rozterki ale jeżeli chodzi o kontrole z US to nie podważą
    żadnej faktury telekomunikacyjnej (od dużego operatora).
    Telefon wszystkim nam służy do biznesu, czy jest to zdobywanie lub wymiana informacji
    nawet ze znajomymi. Nie popadaj w paranoję.

  • 19. Data: 2011-04-26 23:26:20
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-26 16:42, Arturro pisze:
> [...]
    > ortograficzny najpierw do ręki i lecz się.
    >

    > LOL :)
    > Jak o trollach mowa to ty zawsze pierwsza :PPP

    Pierwszy raz.

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-04-27 04:48:32
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

    W dniu 2011-04-27 00:14, Arturro pisze:
> [...]
    > Telefon wszystkim nam służy do biznesu, czy jest to zdobywanie lub wymiana
    informacji nawet ze znajomymi. Nie popadaj w paranoję.

    Zgadza się, tyle że nie prowadzę żadnego sklepu internetowego
    tylko działalność stacjonarną usługową. Wcześniej prowadziłem też 2
    serwisy internetowe
    z usługami hostingowymi i tu mogłem mieć wytłumaczenie że każdy numer
    dla innych klientów.
    Teraz raczej korzystam w kontaktach tylko z maili, oferty itp.
    Na szczęście na fakturach ogólnych bez wskazanych ilości numerów
    jest wyszczególnienie że "w tym internet tyle i tyle" i pewnie póki co
    będę to rozliczać.

    Dziękuję wszystkim za uwagi.

    --
    grzegorz