  • 21. Data: 2011-04-27 17:46:00
    Temat: Re: usługi telekomunikacyjne
    Od: Sławek <a...@w...pl>

    news:ip6vrl$1tn$1@news.mm.pl...

    > Nie słuchaj tego Pana (przynajmniej w tej kwestii). Rozlicz wsio.

    Bardzo chciał przecież nie rozliczać wsio...
    Przymusu nie ma.

  • 22. Data: 2011-04-29 19:40:07
    Temat: Re: Re: usługi telekomunikacyjne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Apr 2011, Arturro wrote:

    > Nie słuchaj tego Pana (przynajmniej w tej kwestii). Rozlicz wsio.
    > Rozumiem (chyba) twoje rozterki ale jeżeli chodzi o kontrole z US
    > to nie podważą żadnej faktury telekomunikacyjnej (od dużego operatora).

    Ależ oczywiście.
    Co najwyżej podważą zaliczenie w KUP ;)

    > Telefon wszystkim nam służy do biznesu,

    W czym nie przeszkadza, żeby padło pytanie "czy ma pan osobny telefon
    do rozmów osobitych".
    Tak, doświadczyłem (takiego pytania przy kontroli).
    A miałem dotąd aż całą jedną :) (kontrolę, nie czynności sprawdzające).
    Nie mogę stwierdzić na pewno, ale wydaje się uzasadnione podejrzenie, że
    w razie odpowiedzi "nie" padłoby pytanie "to jak pan je rozlicza".

    pzdr, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 23. Data: 2011-04-29 23:22:52
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ależ oczywiście.
    > Co najwyżej podważą zaliczenie w KUP ;)

    JAK? Wiem sam im powie.

    > W czym nie przeszkadza, żeby padło pytanie "czy ma pan osobny telefon
    > do rozmów osobitych".
    > Tak, doświadczyłem (takiego pytania przy kontroli).
    i? byłeś mądry? jak zawsze... szanuję Twoje zdanie, naprawdę!

    > A miałem dotąd aż całą jedną :) (kontrolę, nie czynności sprawdzające).
    dałeś radę :DDD

    > Nie mogę stwierdzić na pewno, ale wydaje się uzasadnione podejrzenie, że
    > w razie odpowiedzi "nie" padłoby pytanie "to jak pan je rozlicza".

    Rozumiem, że teoretycznie "idiota" mógłby powiedzieć NIE ;)
    zapewne ale po co? Prowdzisz biznes więc jesteś przestępcą bo rozmawiasz z rodziną z
    firmowej komóry i nie odejmujesz tych rozmów z rachunku?
    To dlaczego prawo zakazuje odliczania VAT od paliwa od samochodu (osobowego) którym
    pracuję a od FV-sprzedaż muszę płacić VAT "bezwzględnie"? ;)
    Chyba zły przykład :(
    ale idę do sklepu i kupuję do firmy np. mleko,chleb, wędlinę i kechup na
    poczęstunek... co mogę odliczyć ? Może mleko?... sorki ale równość w życiu nie
    istnieje.