  • 1. Data: 2006-06-29 12:33:42
    Temat: usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych -wątpliwość
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    Witam:)od kiedy istnieje obowiazek posiadania certyfikatu?znalazłam
    rozprządzenie MF z 18.07.2002,czy Ktoś może podpowiedzieć,czy to jest
    pierwsze,czy były jakieś wcześniej?

    pozdrawiam ania

  • 2. Data: 2006-06-29 13:53:28
    Od: "\\n" <...@...xy>

    Dnia 6/29/2006 2:33 PM, Użytkownik brzoskwiinia napisał:
    > Witam:)od kiedy istnieje obowiazek posiadania certyfikatu?znalazłam
    > rozprządzenie MF z 18.07.2002,czy Ktoś może podpowiedzieć,czy to jest
    > pierwsze,czy były jakieś wcześniej?

    Od początku 1995 r.

  • 3. Data: 2006-06-29 15:03:26
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "\n" <...@...xy> napisał w wiadomości

    > Od początku 1995 r.

    Mogę prosić o podstawe prawną?a i jeszcze jedno,czy do prowadzenia ksiag
    na podstawie umowy zlecenia jest wymagany certyfikta?
    pozdrawiam ania

  • 4. Data: 2006-06-29 20:33:43
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl> napisał w
    wiadomości news:2ZRog.434111$0f1.12372@fe04.news.easynews.com..
    .

    > Mogę prosić o podstawe prawną?a i jeszcze jedno,czy do prowadzenia ksiag
    > na podstawie umowy zlecenia jest wymagany certyfikta?
    > pozdrawiam ania

    A biuro rachunkowe to niby na jakiej cywilno-prawnej podstawie prowadzi
    ksiegi swoich klientow???

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-06-29 20:58:35
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > A biuro rachunkowe to niby na jakiej cywilno-prawnej podstawie prowadzi
    > ksiegi swoich klientow???

    Przepraszam:)wyraziłam sie niejasno,miałam na myśli osobe fizyczną
    nieprowadząca DG.Czy może w/w prowadzic ksiegi rachunkowe,sporządzać
    sprawozdania finansowe i wyceniać aktywa/pasywa na umowę zlecenie( w
    siedzibie zleceniodawcy) nie posiadając certyfikatu?czy w przypadku jego
    braku( certyfikatu MF)te czynności może wykonywac tylko będąc zatrudnionym
    na umowe o pracę?Znalazłam kilka watków o podobnej tematyce,ale nie ma w
    nich jednoznacznej odpowiedzi:(
    pozdrawiam ania