  • 1. Data: 2005-09-10 07:49:04
    Temat: użyczenie/wynajem garażu
    Od: "Czadzik" <c...@o...pl>

    Witam
    Firma zwraca mi koszty wynajęcia miejsca parkingowego lub garażowego na
    podstawie oświadczenia właściciela, że użycza mi garaż. Dodatkowo żąda od tej
    osoby co miesiąc potwierdzenia odbioru kwoty za wynajęcie garażu.
    Czy właściciel garażu zobowiązany jest w jakiś sposób wykazywać dochód i płacić
    podatek?
    Czy na mnie również ciąży jakiś obowiązek podatkowy?
    Dziękuję za wszelkie porady.

  • 2. Data: 2005-09-10 08:40:38
    Temat: Re: użyczenie/wynajem garażu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Sep 2005, Czadzik wrote:

> [...]
    > podstawie oświadczenia właściciela, że użycza mi garaż. Dodatkowo żąda od tej
    > osoby co miesiąc potwierdzenia odbioru kwoty za wynajęcie garażu.

    Sprzeczność.
    Użyczenie jest BEZPŁATNE.
    On ci wynajmuje ten garaż.

    > Czy właściciel garażu zobowiązany jest w jakiś sposób wykazywać dochód i płacić
    > podatek?

    ..oczywiście.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd