  • 1. Data: 2006-04-15 13:13:56
    Temat: vat zwolniony, a jednak placony
    Od: Anty <...@...com>

    Witam,
    Mam takie pytanie - czy jezeli sprzedaje uslugi za granice (ale w Unii),
    i powinny one byc opodatkowane vatem u nabywcy, a ja mimo to naliczalem
    vat 22% w polsce, to czy jest to przestepstwo skarbowe i moge miec
    klopoty z US, czy nie?
    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2006-04-15 15:46:57
    Temat: Re: vat zwolniony, a jednak placony
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Apr 2006, Anty wrote:

> [...]
    > w polsce, to czy jest to przestepstwo skarbowe i moge miec klopoty z US, czy

    1. nie zwolniony, bo nie podlega (co innego niż zwolnienie
    i co innego niż 0%...)
    2. trudno mi sobie wyobrazić to przestępstwo :)
    Oczywiście zakładam iż kupujący u siebie RÓWNIEŻ opodatkował...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-04-16 07:26:25
    Od: Anty <...@...com>

    > 1. nie zwolniony, bo nie podlega (co innego niż zwolnienie
    > i co innego niż 0%...)

    A to przepraszam za pomylenie pojec :)

    > 2. trudno mi sobie wyobrazić to przestępstwo :)
    > Oczywiście zakładam iż kupujący u siebie RÓWNIEŻ opodatkował...

    No wlasnie on nie opodatkowal. Ja opodatkowalem w Polsce. I tu jest klopot.

    A.