  • 1. Data: 2003-11-18 10:35:14
    Temat: wartość początkowa ST a różnice kursowe
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    Różnice kursowe korygują zasadniczo WP ST przed przyjęciem do użytkowania. A
    co Waszym zdaniem w sytuacji, gdy kurs po którym spółka zapłaciła
    zobowiązanie wobec importera jest niższy niż kurs odprawy, ale zapłata miała
    miejsce przed przekroczeniem granicy tego ST. Wziąć kurs z odprawy, czy kurs
    płatności??
    Ja wyceniłabym ST po kursie niższym (ostrożna wycena), ale pewności nie mam.

    Magdalena

  • 2. Data: 2003-11-19 16:16:26
    Temat: Re: wartość początkowa ST a różnice kursowe
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    Ha!!!!!
    Pewnie rozwiązujesz zadania na Księgowego Roku????;)))))
    Jakieś takie podobieństwo zauważam.....

    Pozdrawiam
    MSP

    Użytkownik Magdalena <m...@S...pl> w wiadomości do grup