  • 11. Data: 2004-05-10 18:01:22
    Temat: Re: wciaz sie gubie w srodkach trwalych
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-05-07 17:15, Użytkownik izullka napisał:

    > albo nie wpiszesz wogole do Ewidencji VAT (nie masz prawa odliczenia faktury
    > za paliwo) albo w piszesz w pozycji Pozostałe zakupy (bez prawa do
    > odliczenia) wartośc netto i VAT.

    Czyli sumarycznie. Dziekuje.
    ---

  • 12. Data: 2004-05-10 18:07:23
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-05-07 16:51, Użytkownik izullka napisał:

> [...]
    >
    > I tutaj odpowiadam na twoje pytania, tak samo myślałam jak Ty. W postach
    > grupa sugerowała (a temat był poruszony stosunkowo niedawno) ze trzeba
    > koszty wyliczac wg proporcji, mimo, iż sprzedaż srodka trwałego nie jest
    > podstawowym rodzajem działalnosci.
    >
    > Zadzwoniłam do dwóch US przedstawiłam sytuacje ze chodzi o sprzedaż zw
    > srodka trwałego ... itp itd ... i przesymatyczna Panie powiedziała tak samo
    > co grupa, że jeżeli nie jesztem w stanie zakwalifikowac kosztów do jakiej są
    > przynbalezne sprzedązy czy 22% czy zw (sprzedaż sr. trwałego) to koszty

    1. Grupa powiedziala tez ze jesli zaczne mieszac srodki trwale z
    normalna sprzedaz to dopiero bede mial klopoty.

    2. Pani z US zawsze powie na korzysc US, zwlaszcza ze nawet jesli powie
    zle to i tak nic jej za to nie grozi. Mnie naktomiast znajoma ksiegowa
    powiedziala tez zeby nie mieszac ST i normalnej dzialalnosci.

    3. A co jesli przyporzadkowuje 100% kosztow normalnej dzialalnosci ?
    Sprzedaz samochodu nic nie kosztuje (z grubsza biorac).
    To oni to łykną ?
    Niby obliczone proporcjonalnie tyle ze w proporcji 100 do zera.
    ---