  • 1. Data: 2003-12-04 08:08:22
    Temat: wigilia ustawo-wolne
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Czesc ,

    Mam pytanie czy cos ktos na ten temat wie ?? Wigilia 24 12 2003 jest
    ustawowo wolnym dniem ???

    Ata

  • 2. Data: 2003-12-04 08:19:35
    Temat: Re: wigilia ustawo-wolne
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    ata wrote:

    > Mam pytanie czy cos ktos na ten temat wie ?? Wigilia 24 12 2003 jest
    > ustawowo wolnym dniem ???

    Nie

  • 3. Data: 2003-12-04 08:25:13
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "ata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc ,
    >
    > Mam pytanie czy cos ktos na ten temat wie ?? Wigilia 24 12 2003 jest
    > ustawowo wolnym dniem ???
    -----------------------------
    Z tego co wiem wigilia nie była dniem ustawowo wolnym i teraz tez nie jest .
    Pozdrawiam Wiola

  • 4. Data: 2003-12-04 11:54:42
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

  • 5. Data: 2003-12-04 12:11:32
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Ja wiem ze nie, ale przychodza do mnie pracownicy co to gdzies tam uslyszeli
    ze w tym roku jest dniem wolnym ..... wiec na wszelki wypadek sie upewniam
    . znalazlam ustawe o dniach wolnych i wiem ze nie, ale .....u nas nigdy nic
    nie wiadomo .

    ata

  • 6. Data: 2003-12-04 12:51:10
    Od: Maciek Bartnik <m...@p...com>

    Dnia 2003-12-04 09:08, Użytkownik ata napisał:
    > Mam pytanie czy cos ktos na ten temat wie ?? Wigilia 24 12 2003 jest
    > ustawowo wolnym dniem ???
    Gdy skończyłem się kształcić, też byłem w szoku, że tyle wolnych dni,
    tak na prawdę nie jest wolnych ... no i nie dają 3-miesięcznych urlopów ;-)

    Wigilia nie jest dniem wolnym od pracy.

    Maciek

  • 7. Data: 2003-12-04 14:40:26
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    > Gdy skończyłem się kształcić, też byłem w szoku, że tyle wolnych dni,
    > tak na prawdę nie jest wolnych ... no i nie dają 3-miesięcznych urlopów
    ;-)
    Za to gdybyś po skończeniu się kształcić zaczął kształcić innych to byś
    zmiany nie odczuł. bo niektórzy mają te trzy miesiące urlopu :-)
    i pewnie wolną wigilię
    i narzekają że i m źle

    --
    PawełJ

  • 8. Data: 2003-12-04 16:14:58
    Od: Maciek Bartnik <m...@p...com>

    Dnia 2003-12-04 15:40, Użytkownik PawełJ napisał:
    > Za to gdybyś po skończeniu się kształcić zaczął kształcić innych to byś
    > zmiany nie odczuł. bo niektórzy mają te trzy miesiące urlopu :-)
    > i pewnie wolną wigilię
    > i narzekają że i m źle
    Zawsze przytaczam ten argument w trakcie protestów i strajków
    nauczycieli :-)

    Maciek