  • 1. Data: 2003-04-06 19:04:54
    Temat: wlasciwosc miejscowa US
    Od: "Emil" <e...@w...pl>

    W srodku 2002 roku zameldowalem sie z zona w miescie C, do tego czasu
    bylismy zameldowani oddzielnie w miescie A i miescie B. Za 2001 skladalismy
    zeznanie do US w A bo takie wybralismy. W jakim US powinnismy zlozyc pit ze
    wspolnym opodatkowaniem za 2002?
    Teoretycznie powinno decydowac "miejsce zamieszkania na 31 grudnia 2002? Ale
    pamietam jak rok temu babka z US mi mowila, ze jeszcze za 2002 musimy sie
    rozliczy w A albo B, a w C dopiero od roku ktory caly przemieszkamy w C.
    Jaka jest odpowiedz na to pytanie. Z gory dzieki

  • 2. Data: 2003-04-06 19:44:34
    Temat: Re: wlasciwosc miejscowa US
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Emil napisał:
> [...]
    > rozliczy w A albo B, a w C dopiero od roku ktory caly przemieszkamy w C.

    Babka z US plotła banialuki, albo wy źle zroumieliście/zadaliście
    pytanie (bez obrazy, pytania paniom z US nalezy zadawać w taki sposób
    żeby wykluczyc jakąkolwiek mozliwośc dowolnej interpretacji, bo inaczej
    na 99,(9)% otrzymamy odpowiedź nie na to pytanie które zadaliśmy).

    Rozliczenie roczne składacie do US właściwego wg miejsca zamieszkania na
    dzień 31.12 roku podatkowego.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-04-06 19:58:50
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Emil" <e...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > rozliczy w A albo B, a w C dopiero od roku ktory caly przemieszkamy w C.
    > Jaka jest odpowiedz na to pytanie. Z gory dzieki

    Jak umiem czytać to na 31 grudnia mieszkaliście w C, czyli tam.
    I o NIP-3 nie zapomnieć jak do tej pory go nie wysłaliście (też do C)

    US w A i B możecie powiadomić, że rozliczyliscie się w C.
    Teretycznie nie musicie, ale jak was łapną za tyłki z pytaniem gdzie pit, to
    wtedy trzeba im będzie łaskawie powiedzieć, że w C.