  • 1. Data: 2003-04-05 22:47:04
    Temat: odliczenie komputera
    Od: "Mario" <m...@w...pl>

    Witam
    Kupiłem komputer w styczniu 2002 roku do celów edukacyjnych (studia).
    Pracować zaś zacząłem dopiero w kwietniu 2002 roku. Czy mogę odliczyć ten
    wydatek, który poniosłem w czasie gdy jeszcze nie pracowałem ?
    Dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2003-04-06 22:55:25
    Temat: Re: odliczenie komputera
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Mario -----###
> [...]
    > Pracować zaś zacząłem dopiero w kwietniu 2002 roku. Czy mogę odliczyć ten
    > wydatek, który poniosłem w czasie gdy jeszcze nie pracowałem ?

    nie

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 3. Data: 2003-04-09 16:27:44
    Od: "mądrala" <a...@g...pl>

    IMHO:
    Aby odliczyc komputer, jego zakup MUSI laczyc sie BEZPOSREDNIO z wykonywanym
    zawodem. Laczy sie?

    Ula