  • 1. Data: 2003-04-06 11:05:50
    Temat: Monitor Polski B Nr 711/2002
    Od: nop <n...@t...pl>

    Witam!
    Poszukuję dla mojej siostry sprawozdania finansowego spółki "Sanockie
    Zakłady Przemysłu Gumowego Sanok" z Monitora Polskiego B (jak w tytule)
    druk z dnia 17.12.2002, gdyby ktoś przypadkiem miał coś takiego, lub
    miał dostęp do Informatora Prawno-Gospodarczego Lex, bardzo prosiłbym o
    kontakt z moją siostrą (c...@b...pl).
    Dzięki!

  • 2. Data: 2003-04-07 06:42:10
    Temat: Re: Monitor Polski B Nr 711/2002
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Apr 2003, nop wrote:

> [...]
    >+ Zakłady Przemysłu Gumowego Sanok" z Monitora Polskiego B (jak w tytule)
    >+ druk z dnia 17.12.2002, gdyby ktoś przypadkiem miał coś takiego,

    Sprawdź w okolicy:
    http://www.rp.pl/prawo/prawo_katalog.html
    tam jest:
    http://www.rp.pl/ekonomia/monitory.php