  • 1. Data: 2005-07-08 13:51:04
    Temat: Podatek PCC od zakupu udziałów w Sp. z o.o.
    Od: a...@w...pl (Dariusz Piwowar)

    Witam grupowiczów,

    Zakupiłem od firmy zagranicznej część ich udziałów w polskiej spółce z o.o.
    Czy taki zakup - od osoby prawnej zagranicznej jest opodatkowane PCC.

    Pozdrawiam,
    Darek

    Uroda.wp.pl - Nowy, kobiecy serwis internetowy! - Teraz
    zawsze pod ręką. W lipcu Joanna Brodzik - poznaj jej sekrety:
    Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=www.uroda.wp.pl&sid=424

  • 2. Data: 2005-07-08 14:34:42
    Temat: Re: Podatek PCC od zakupu udziałów w Sp. z o.o.
    Od: "Slayer" <b...@b...ble>

    Użytkownik "Dariusz Piwowar" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupowiczów,
    >
    > Zakupiłem od firmy zagranicznej część ich udziałów w polskiej spółce z
    > o.o.
    > Czy taki zakup - od osoby prawnej zagranicznej jest opodatkowane PCC.

    tak, o ile warunki z art. 4 ustawy o PCC zostają spełnione