  • 1. Data: 2002-02-21 13:55:17
    Temat: wolno czy nie?!
    Od: "Bayernfan" <b...@g...pl>

    Czy osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc gosp. nie wzbudzi podejrzen
    kupujac dwa telefony komorkowe na firme?? Czy US moze zakwestonowac
    koniecznosc uzywania dwoch telefonow przez jedna osobe? (DG=1 osoba)

    Jacek

  • 2. Data: 2002-02-21 14:15:15
    Temat: Re: wolno czy nie?!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Feb 2002 14:55:17 +0100, "Bayernfan" <b...@g...pl>
    wrote:

    >Czy osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc gosp. nie wzbudzi podejrzen
    >kupujac dwa telefony komorkowe na firme?? Czy US moze zakwestonowac
    >koniecznosc uzywania dwoch telefonow przez jedna osobe? (DG=1 osoba)

    Mogą się czepiać, ale zawsze możesz wyjaśnić, że nr.1 jest dla typowej
    ludności, podawany wszędzie itepe, obsługiwany przez Ciebie w
    wybranych momentach, a nr.2 dla VIPów. Oczywiście nie przesadzaj i nie
    kupuj 10 telefonów na jedną jednoosobową firmę!

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-02-21 14:39:37
    Od: "Bayernfan" <b...@g...pl>

    Konkretnie chodzi o to, ze przepisze swoja prywatna na firme oraz chcialbym
    druga aktywacje z telefonem. Tez tak kombinowalem, ze 1 numer jest ogolny
    dla klientow(nie mam stacjonarnego) drugi jest tylko dla wybranych. Nie
    zamierzam kupowac 10 telefonow.
    A jak jest z prepaidami : mogę kupic telefon np. sim+ z karta i numerem i
    wrzucac potem kazda zdrapke w koszty????

    Jacek Sztorc

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:u...@4...com..
    .

  • 4. Data: 2002-02-22 09:59:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Feb 2002 15:39:37 +0100, "Bayernfan" <b...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >A jak jest z prepaidami : mogę kupic telefon np. sim+ z karta i numerem i
    >wrzucac potem kazda zdrapke w koszty????

    Chyba tak, nie widzę powodu, żeby nie...

    Acha -- odpowiadaj po ludzku! a nie nad cytatami...

  • 5. Data: 2002-02-22 11:35:07
    Od: "Bayernfan" <b...@g...pl>

    > Acha -- odpowiadaj po ludzku! a nie nad cytatami...

    tak jest ...

    > Tristan hrabia Alder

    ... wodzu ;-)

  • 6. Data: 2002-02-22 20:13:39