  • 1. Data: 2005-04-15 09:22:10
    Temat: współczynnik dochodowości a remanent końcowy
    Od: "Wiesław J" <0...@v...pl>

    Witam ! Czy może mi ktoś wyjaśnic, co to jest ten współczynnik dochodowości
    i w jakim wypadku stosuje sie go w stosunku do wartości remanentu końcowego
    po zakończeniu działalności gospodarczej przy naliczaniu podatku od tegoż
    remanentu.Dzięki

  • 2. Data: 2005-04-15 21:48:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Apr 2005, Wiesław J wrote:

> [...]
    >+ po zakończeniu działalności gospodarczej przy naliczaniu podatku od tegoż

    A art. 24 ustawy już przeczytałeś ? Ustęp 3 w szczególności.
    Bo tak na sucho to trudno siano młócić...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)