  • 1. Data: 2006-02-07 08:27:44
    Temat: współczynnik x3 w amortyzacji
    Od: <b...@n...pl>

    Zgodnie z ustawą o podatku dochodowm od osób fizycznych art.22k ust. 2 można
    stosować współczynnik 3 dostawki podstawowej w przypadku używania samochodu
    ciężarowego w zakładzie podatnika położonym w gminie o szczególnym
    zagrożeniu itd.
    Gminy te wymienia wykaz opublikowany odrębnymi przepisami, jak mi wiadomo
    wykaz ten przestał obowiązywać 31.12.2005 r. Czy może ktoś wie co dalej, czy
    można kontynuować tak rozpoczętą amortyzację ?
    Czy może jest jakieś nowe rozporządzenie odnośnie tych gmin? Co robić jeżeli
    kupiłem samochód w styczniu 2006 i chciałbym go amortyzować 3x20?