  • 1. Data: 2006-10-02 14:33:42
    Temat: wykup auta po leasingu
    Od: "Wojciech" <w...@v...com.pl>

    witam,
    mam pytanie jaka strategie wybrać?. co jest lepsze?
    otóż konczy sie leasing samochodu osobowego z kratka(dawny ciezarowy):
    1. czy firma leasingowa ma wystawic fakture ma mnie jako na dzialalność
    gospod. i wtedy zarejestrować na firmę i wciągnąć do ewid sr trw
    2. Czy wykupic auto i przerejestrować na siebie jako os fizyczną i robic
    kilometrowkę ? Jaką wartość można wprowadzić do ewidencji środków trwałych
    (kwoty - kwoty wykupu? czy kwoty wartosci wycenionej przez rzeczoznawcę?)
    3. Aha no i jak przerejestruje to chcę sie pozbyc krat i zrobić dowód na
    osobowe cz y bedzie to mialo jakies skutki podatkowe ?

    Wojtek

  • 2. Data: 2006-10-02 17:13:42
    Temat: Re: wykup auta po leasingu
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

> [...]
    > 1. czy firma leasingowa ma wystawic fakture ma mnie jako na dzialalność
    > gospod. i wtedy zarejestrować na firmę i wciągnąć do ewid sr trw
    ZDECYDOWANIE NAJLEPSZE ROZWIAZANIE

> [...]
    > (kwoty - kwoty wykupu? czy kwoty wartosci wycenionej przez rzeczoznawcę?)
    DO ST OD 3.5 TYS PLN

    > 3. Aha no i jak przerejestruje to chcę sie pozbyc krat i zrobić dowód na
    > osobowe cz y bedzie to mialo jakies skutki podatkowe ?
    ZADNE