  • 1. Data: 2006-10-02 12:25:52
    Temat: ulga odsetkowa - wątpilwości
    Od: "zapytajnik" <...@...pl>

    Otóż, chcę jeszcze w tym roku wziąć kredyt hipoteczny ( za < 2 lata gotowe
    mieszkanie), z którego 2 pierwsze transze bank wplaci soldzielni w roku 2006
    a nastepne w 2007. Czy to bedzie mialo wplyw na ulge odsetkowa (z tego co
    wiem to ostatni rok obowiazywania ulgi)? Jesli tak to
    jaki?

    Może zapytam inaczej:
    czy "zaciągnięcie kredytu" następuje w momencie podpisania umowy kredytowej,
    czy pierwszej (a moze wszystkich) transzy kredytu przelanej na konto
    spoldzielni?