  • 1. Data: 2006-10-02 12:58:45
    Temat: zwolnienie z podatku
    Od: "bo" <b...@i...pl>

    Witam. Prosiłam już o pomoc w pl.soc.prawo, bo nie zauważyłam że jest
    wydzielona grupa ds. podatków. Proszę więc o pomoc. Co trzeba zrobić by zwolnić
    z podatku od spadku i darowizn człowieka, który nabywa prawo własności do
    nieruchomości w drodze zasiedzenia. Jest to mój ojciec ma 82 lata i wszystko
    co jest na działce tj.budynki, ogrodzenie itd. wykonał sam. Nie ma na powyższe
    faktur, bo stawiał i udoskonalał praktycznie wszystko przez 60 lat. Nawet
    gdyby były faktury to byłyby one nieczytelne.Może ktoś z forum zetknął się już
    z takim problemem. Będę wdzięczna za pomoc.