  • 1. Data: 2005-02-01 11:40:44
    Temat: wynajecie mieszkania
    Od: "italy" <i...@w...pl>

    chcę wynająć swoje mieszkanie obcej osobie , czy muszę zglaszac to do U
    skarbowego , jesli tak to co musze z tym zrobić ?

    jacek

  • 2. Data: 2005-02-01 12:47:16
    Temat: Re: wynajecie mieszkania
    Od: "ferdzi" <f...@N...pl>

    Nic. Deklarować i odprowadzać podatek.

  • 3. Data: 2005-02-01 16:19:36
    Od: "komex01" <k...@w...pl>

    > chcę wynająć swoje mieszkanie obcej osobie , czy muszę zglaszac to do U
    > skarbowego , jesli tak to co musze z tym zrobić ?
    Jeśli przychody z najmu nie będą przekraczały określonego poziomu to
    składasz deklarację VAT-6 jeśli nie chcesz płacić dodatkowo VATu od kwot
    najmu.
    Przy okazji zapoznaj się z różnymi możliwościami opodatkowania.

  • 4. Data: 2005-02-01 17:18:10
    Od: "italy" <i...@w...pl>

    w US warszawa mokotow powiedziano mi ze musze umowe najmu zarejstrowaac i
    wybrac forme opodatkowania

    jacek

  • 5. Data: 2005-02-01 17:51:24
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Feb 2005 18:18:10 +0100, w <ctodmv$fi2$1@atlantis.news.tpi.pl>, "italy"
    <i...@w...pl> napisał(-a):

    > w US warszawa mokotow powiedziano mi ze musze umowe najmu zarejstrowaac i
    > wybrac forme opodatkowania

    US Wrocław-Fabryczna -- rejestrować nie trzeba

  • 6. Data: 2005-02-01 17:56:36
    Od: "ferdzi" <f...@N...pl>

    >w US warszawa mokotow powiedziano mi ze musze umowe najmu zarejstrowaac i
    > wybrac forme opodatkowania

    Tak, a na jakiej podstawie? Tak było, a nie jest.
    Formy nie musisz wybierać, bo defoultowo rozliczasz wg skali.

  • 7. Data: 2005-02-01 22:10:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Feb 2005, komex01 wrote:

    >+ > chcę wynająć swoje mieszkanie
    ^^^^^^^^^^

    >+ Jeśli przychody z najmu nie będą przekraczały określonego poziomu to
    >+ składasz deklarację VAT-6 jeśli nie chcesz płacić dodatkowo VATu od kwot
    >+ najmu.

    ...zakładając iż najem jest na cele MIESZKANIOWE to trudno będzie
    tego VATu szukać ;)
    :)

    >+ Przy okazji zapoznaj się z różnymi możliwościami opodatkowania.

    ...słusznie :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)