  • 1. Data: 2006-11-15 14:47:01
    Temat: wynajem garażu od rodziców
    Od: "Edyta" <n...@w...pl>

    Mój mąż prowadzi działalność gospodarczą, trzyma u swoich rodziców w garażu
    sprzęt firmowy. Chce z nimi podpisać umowę by móc odliczać sobie koszta.
    Moje pytanie, czy jego rodzice muszą zgłosić tę umowę do Urzędu Skarbowego?
    Jeśli tak to na jakim druku? Całość kosztów tego wynajmu to 2.000 zł na cały
    rok.

  • 2. Data: 2006-11-16 17:29:22
    Temat: Re: wynajem garażu od rodziców
    Od: "Krystian" <v...@i...pl>

    > Mój mąż prowadzi działalność gospodarczą, trzyma u swoich rodziców w
    > garażu sprzęt firmowy. Chce z nimi podpisać umowę by móc odliczać sobie
    > koszta.

    Ten numer nie przejdzie jako KUP

    > Moje pytanie, czy jego rodzice muszą zgłosić tę umowę do Urzędu
    > Skarbowego?

    Dochody z najmu podlegaja opodatkowaniu

  • 3. Data: 2006-11-16 20:17:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Nov 2006, Krystian wrote:

    > Ten numer nie przejdzie jako KUP

    Dlaczego? Mowa o najmie :) a nie użyczeniu, jak rozumiem.
    Oczywiście z uwagą że jest to "umowa z podmiotem powiązanym" którą
    US ma próbować prawo wycenić (znaczy podważyć wartość jednym
    z algorytmów).

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2006-11-17 07:09:34
    Od: "Krystian" <v...@i...pl>

> [...]
    > Oczywiście z uwagą że jest to "umowa z podmiotem powiązanym" którą
    > US ma próbować prawo wycenić (znaczy podważyć wartość jednym

    Masz racje, zapedzilem sie... Jesli umowa najmu odpowiada warunkom rynkowym
    to nic nie stoi na przeszkodzie. Ale swoja droga, doskonale wiemy jak US
    podchodzi do "podmiotow powiazanych" - dla nich "podmiot powiazany" to
    potencjalni przestepcy....

    Z pomylke przepraszam

    Pozdr. Krystian