  • 1. Data: 2011-08-08 07:14:36
    Temat: wynajem mieszkania na cele mieszkalne - czy mozna odliczyć ? DG
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    witam

    firme mam w miejscowosci X pracuje na kontrakcie w miejscowości W, wynajmuje
    tam mieszkanie na cele mieszkaniowe nie na biuro. Czy mogę wliczyć wynajem w
    koszty prowadzonej działalności ?

    Dzieki za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2011-08-12 18:02:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Aug 2011, rt wrote:

> [...]
    > tam mieszkanie na cele mieszkaniowe nie na biuro. Czy mogę wliczyć wynajem

    Cisza... a liczyłem że pojawiły się jakieś nowe interpretacje, spory
    sądowe albo co (i ktoś skomentuje), a tu nic :|

    Obawiałbym się reakcji: "gdzieś Pan mieszkać musi, tam gdzie Pan mieszka
    tam Pan musi utrzymywać mieszkanie i jest to Pańska *osobista* potrzeba" :[
    (może to ktoś skomentuje ;))

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2011-08-15 12:44:42
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1108121959240.2556@quad>:

    > Cisza... a liczyłem że pojawiły się jakieś nowe interpretacje, spory
    > sądowe albo co (i ktoś skomentuje), a tu nic :|

    Czyli może te, które kilka lat temu zapodałem mogą być ciągle w mocy ;-)

    > Obawiałbym się reakcji: "gdzieś Pan mieszkać musi, tam gdzie Pan mieszka
    > tam Pan musi utrzymywać mieszkanie i jest to Pańska *osobista* potrzeba" :[
    > (może to ktoś skomentuje ;))

    Ten sam argument przedstawiłeś zanim ja opisałem przypadek znajomego tu:
    <http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo.podatki
    /browse_thread/thread/fc6132b9a8d40e64/f4721ee31f187
    434?q=kontrola+US+wyj%C4%99%C5%82a+z+koszt%C3%B3w&pl
    i=1>

    --
    Tomasz Nycz

  • 4. Data: 2011-08-16 07:20:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Aug 2011, 'Tom N' wrote:

    > Czyli może te, które kilka lat temu zapodałem mogą być ciągle w mocy ;-)

    ...to w sumie dobrze :), a prawdę mówiąc szczegółów owej pozytywnej
    wersji już zapomniałem, thx.
    Intrygujące jest owo "2/3 w koszty" :)