  • 1. Data: 2011-08-05 20:47:07
    Temat: dotacje europejskie - jaka firma napisze wniosek najlepiej?
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam. Bardzo prosze o porade - gdzie mozna sie zwrocic o pomoc w napisaniu
    wniosku dot. dofinansowania przedsiebiorstwa? Prosze o podanie fachowej i
    sprawdzonej firmy. pozdr J.

  • 2. Data: 2011-08-05 23:42:28
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kyte" <k...@n...com> napisał w wiadomości
    > Witam. Bardzo prosze o porade - gdzie mozna sie zwrocic o pomoc w
    > napisaniu wniosku dot. dofinansowania przedsiebiorstwa? Prosze o podanie
    > fachowej i sprawdzonej firmy. pozdr J.

    Pytanie: "dotacje europejskie - jaka firma napisze wniosek najlepiej?"
    Odpowiedź: : "ta, która jest powiązana (np. rodzinnie) z instytucją
    przyznającą dane dotacje"

  • 3. Data: 2011-08-06 05:54:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    p 47 wrote:

    > Pytanie: "dotacje europejskie - jaka firma napisze wniosek
    > najlepiej?" Odpowiedź: : "ta, która jest powiązana (np. rodzinnie) z
    > instytucją przyznającą dane dotacje"

    Czy ktoś wie ile wart jest w procentach
    rynek okołodotacyjny
    (te wszystkie consultingi, instytucje doradcze, wspieranie inicjatyw,
    agencje rozwoju itp powoływane do życia
    głównie w celu dzielenia i przyznawania dotacji)
    w stosunku do wartości dotacji?

  • 4. Data: 2011-08-18 11:58:30
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

> [...]
    > agencje rozwoju itp powoływane do życia
    > głównie w celu dzielenia i przyznawania dotacji)

    z tego co ja wiem od znajomej księgowej, której szefowa pisze wnioski to
    jest to 2-10% choć i są tapkie po 30%

    --=olo=--

  • 5. Data: 2011-08-27 10:18:32
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-08-05 22:47, kyte pisze:
    > Witam. Bardzo prosze o porade - gdzie mozna sie zwrocic o pomoc w
    > napisaniu wniosku dot. dofinansowania przedsiebiorstwa? Prosze o podanie
    > fachowej i sprawdzonej firmy. pozdr J.
    Aby na to odpowiedzieć, trzeba by znać "działanie" (dział w którym
    chcesz się o dotacje ubiegać), kwotę projektu (nikt poważny nie będzie
    ci projektu na 5000zł robić) oraz region w którym chcesz ten wniosek
    składać.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173