  • 1. Data: 2003-03-12 12:08:14
    Temat: wypenienie pita 37
    Od: "Emi" <e...@a...pl>

    witam mam problem bo kobieta ma rente placona przez panstwo (blad lekarski)
    ) podatku ) dochodu nie ma kosztow i podatku :((
    a jej maz jest rencista i pracowal w spoldzelni inwalidow nie ma ani kosztow
    ani zaplaconego podatku co z tym zrobic ?
    z gory dzieki
    ____ Emil

  • 2. Data: 2003-03-12 13:40:30
    Temat: Re: wypenienie pita 37
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Emi" <e...@a...pl> wrote in message
> [...]
    kosztow
    > ani zaplaconego podatku co z tym zrobic ?

    A jakie pit-y dostałeś od tych instytucji?

  • 3. Data: 2003-03-13 09:57:45
    Od: "Emi" <e...@a...pl>

    > lekarski)
    > kosztow
    >
    > A jakie pit-y dostałeś od tych instytucji?
    PIT 11
    Emil

  • 4. Data: 2003-03-13 11:08:31
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Emi" <e...@a...pl> wrote in message

    > PIT 11

    Renty i emerytury nie mają kosztów uzyskania przychodu, wiec zero.
    jeśli mąż pracował, to koszty powinny być, tym bardziej zapłacony podatek,
    przedzwoń do tych instytucji i zapytaj się jak to jest.
    Więcej ci nie powiem, bo nawet nie wiem, jakie kwoty z jakiego tytułu itp
    itd.