  • 1. Data: 2003-11-25 00:27:39
    Temat: Prowizja za niestandardowy przelew (z Pogromu Płatnika) w PKO BP
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello All,

    Pamiętam, że temat był kiedyś na grupie wałkowany ale góglałem długo i
    się nie dogóglałem :-(

    Problem: PKO BP pobiera bardzo wysoką prowizję od przelewów
    drukowanych z Pogromu Płatnika, traktując je jako niestandardowe.
    Pamiętam, że kiedyś na grupie ktoś znalazł przepis uznający przelewy
    drukowane z Pogromu Płatnika jako prawidłowe. Pamięta może ktoś ten
    przepis?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2003-11-26 18:41:49
    Od: lidpiotr<l...@p...onet.pl>

> [...]
    > Best regards,
    > RoMan mailto:r...@p...pl
    >
    > Byłam w podobnej sytuacji i choć przedstawiłam podstawę prawną,
    która mówiła tylko o konieczności dokonywania wpłat - wówczas
    jeszcze w formie gotówkowej lub bezgotówkowej - bank bronił swojego
    zdania. Problem rozwiązałam kupując gotowe druki przelewów ZUS na
    arkuszu A4 i dokonuję nadruku z programu płatnik. To naprawdę
    łatwe. Trzeba tylko ustawić parametry.
    Przepisu niestety nie pamiętam.
    Lidia

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-11-26 20:46:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello lidpiotr,

    Wednesday, November 26, 2003, 7:41:49 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > zdania. Problem rozwiązałam kupując gotowe druki przelewów ZUS na
    > arkuszu A4 i dokonuję nadruku z programu płatnik. To naprawdę

    Dzięki za dobre chęci, ale nie o to chodzi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl