  • 21. Data: 2008-01-29 19:51:33
    Temat: Re: wystawienie faktury nie zawsze rodzi obowiązek zapłaty VAT
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik cef napisał:

    > Ale można

    Mozna czy nalezy?

  • 22. Data: 2008-01-29 20:09:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Jan 2008, Samotnik wrote:

> [...]
    [...]
    > Z trzeciej strony - nie wolno popadać w przesadę, bo inaczej wydruk Twojego
    > postu też będzie fakturą VAT. :)

    A NIP to gdzie jest? O daty? I tabelka z wykazanymi stawkami? ;)

    > No ale oczywiście - proforma na ogół udaje
    > wyglądem i zawartością fakturę VAT i tutaj problem robi się poważniejszy.

    Ano.

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2008-01-29 21:52:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Wojtek Malina wrote:

    > Mozna czy nalezy?

    Będzie trzeba. Potem oddadzą.

  • 24. Data: 2008-01-30 08:21:04
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 29.01.2008 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:
    > [...]
    >
    > A NIP to gdzie jest? O daty? I tabelka z wykazanymi stawkami? ;)

    No właśnie, bo ta faktura VAT (o, kolejna powstała ;) jest z błędami :)

    Chodzi o to, że samo napisanie słów "faktura VAT" nie tworzy faktury.
    Inaczej samo rozporządzenie o fakturach byłoby fakturą. :)
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 25. Data: 2008-02-05 20:20:24
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    Samotnik pisze:

    > No właśnie, bo ta faktura VAT (o, kolejna powstała ;) jest z błędami :)

    teraz wystawiajcie sobie korekty factur wat (uniknąłem ;))