  • 1. Data: 2003-08-16 09:34:11
    Temat: zaginął NIP a konkretnie swistek o jego nadaniu - co robic ?
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Hi.

    Wlasnie przezucalem papiery i stwierdzilem ze zaginal moj NIP a konkretnie
    ten swistek o jego nadaniu. Nie prowadze jak narazie zadnej dzialalnosci ale
    kiedys moze sie przydac. Co w tej sytuacji robic ?
    Slyszalem opinie ze urzad robi problemy z wydaniem duplikatu o nadaniu
    numeru NIP.

  • 2. Data: 2003-08-16 10:47:18
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kiedys moze sie przydac. Co w tej sytuacji robic ?
    > Slyszalem opinie ze urzad robi problemy z wydaniem duplikatu o nadaniu

    Wystap o "potwierdzenie nadania" na druku NIP-iles tam.

    Karol

  • 3. Data: 2003-08-16 10:59:56
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Wystap o "potwierdzenie nadania" na druku NIP-iles tam.

    a ile to moze kosztowac ?

  • 4. Data: 2003-08-16 11:41:00
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    > a ile to moze kosztowac ?

    AFAIR znaczek skarbowy za ok. 5-50 zl.

    Karol

  • 5. Data: 2003-08-16 13:33:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 16 Aug 2003, Karol wrote:

> [...]
    >+ > a ile to moze kosztowac ?
    >+
    >+ AFAIR znaczek skarbowy za ok. 5-50 zl.

    Na pewno nie 50 zł, bo bym zauważył kiedy zakładałem DG :)
    Nie pamiętam czy opłata jest, ale jeśli tak - to taka
    "podaniowa" (5 zł od podania wg ustawy :))

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-08-17 08:59:52
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>

    Tako rzecze d...@g...pl:

> [...]
    > dzialalnosci ale kiedys moze sie przydac. Co w tej sytuacji robic ?
    > Slyszalem opinie ze urzad robi problemy z wydaniem duplikatu o nadaniu

    Możesz wystąpić o duplikat (pismo + 5zł - znaczki skarbowe), lub też jeżeli
    w międzyczasie od nadania NIP zmieniłeś adres, a chcesz świstek z aktualnym
    to druki NIP-5 i bodaj 16 zł.

    Duplikat otrzymujesz z US, który wydawał decyzję, NIP-5 w swoim aktualnym
    US.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać
    w pełni pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan