  • 11. Data: 2005-08-04 08:34:50
    Temat: Re: zakup licencji - jak zaksiegowac
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Aug 2005, Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]
    > No OK. Ale jest zdatny do działania z DOWOLNYM SO, zaś SO OEM
    > nie - ze względów prawnych.

    ...oczywiście pomijając wszelkie wątpliwości związane z dopuszczalnością
    zapisów "typu OEM Windows" przy *sprzedaży* egzemplarza programu...
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2005-08-04 08:40:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Aug 2005, Damian wrote:

    > Z drugiej strony patrząc na to całe zagadnienie używając wykładni
    > gramatycznej przepisów podatkowych zgodnie z art. 22b PDOF amortyzacji
    > podlegają ... licencje.... zwaneWNiP. Skoro więc ustawodawca wyraźnie
    > oddzielił a wręcz enumeratywnie wymienił co rozumie przez WNiP nie ulega
    > wątpliwości że OEM usi być traktowana jak zwykła licencja.

    No to dlaczego "z drugiej strony", skoro odpowiadasz na mój post
    w którym jest tekst:
    <cytat>
    <\cytat>

    ...wychodzi więc że piszesz "z tej samej strony".
    Oczywiście przeciwko poparciu tejże opinii nie wyrażam sprzeciwu :)
    ale specsygnaturki i tak nie podaruję ;) !

    pozdrowienia ! - Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzajšcych obyczajów niektorych newsowiczów ?

  • 13. Data: 2005-08-28 17:37:48
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0508032219140.948@athlon>,

    > No OK.

    Wcale nie. Ten argument obali każdy urzędnik ze skarbówki mający pojęcie
    o komputerach tylko nieco wyższe niż przeciętna. Nawet nie będzie
    opowiadał o kartach sieciowych z programowaną pamięcią, tylko pokaże
    płytkę z jakimś Knoppiksem.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.