  • 1. Data: 2014-01-12 02:36:48
    Temat: zakup teraz auta z kratka
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    czy jesli teraz wezme takie auto w leasing (dg 1 osobowa) to czy to
    nasze wspaniale panstwo pozwoli mi na pelne odliczenie vat w calym
    okresie leasingowania (24 mce), nawet po zmianie przepisow ? bo rozumiem
    ze paliwo tylko w tym okresie przejsciowym ?

    jak ktokolwiek sprawdzi czy auto jest wykorzystywane wylacznie do dg a
    nie np. do tego ze pojade po bulki do marketu (to oczywiscie skrot
    myslowy) ?

  • 2. Data: 2014-01-16 08:46:38
    Temat: Re: zakup teraz auta z kratka
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2014-01-12 02:36, news pisze:
    > czy jesli teraz wezme takie auto w leasing (dg 1 osobowa) to czy to
    > nasze wspaniale panstwo pozwoli mi na pelne odliczenie vat w calym
    > okresie leasingowania (24 mce), nawet po zmianie przepisow ?

    Nie liczyłbym na takie miłosierdzie

    > jak ktokolwiek sprawdzi czy auto jest wykorzystywane wylacznie do dg a
    > nie np. do tego ze pojade po bulki do marketu

    szans na sprawdzenie nie ma żadnych. Ale w projekcie przepisów mówi się
    o "możliwości" użycia do celów prywatnych. A możliwość - zawsze jest.

    Odnośnie tytułu posta - nie musi mieć kratki, wystarczy homologacja N1

  • 3. Data: 2014-01-16 10:47:49
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-01-16 08:46, adam wrote:

    > Nie liczyłbym na takie miłosierdzie

    W przypadku poprzedniej derogacji, po zarejestrowaniu umowy leasingu w
    US, dalej można było odliczać pełny VAT.

    Tak więc IMHO są niezerowane szanse i teraz.

    Piotrek

  • 4. Data: 2014-01-16 11:27:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Jan 2014, adam wrote:

    > szans na sprawdzenie nie ma żadnych.
    > Ale w projekcie przepisów mówi się o "możliwości" użycia do celów prywatnych.
    > A możliwość - zawsze jest.

    Ale tego, że nieopodatkowana, już nie obiecali?
    ;)

    pzdr, Gotfryd