-
1. Data: 2002-04-15 17:03:32
Temat: zakup w usa polskiego produktu
Od: "tada" <t...@w...pl>
Witam wszystkich, proszę o poradę
Firma z usa chce sprzedawać polskiemu dystrybutorowi towar produkowany w Polsce,
zapłatę dostawać na swoje konto i potem rozliczać się z polskim producentem, który
ma dostarczać produkt do dystrybutora - jak ma to robić polski dystrybutor aby nie
było kłopotów z urzędem skarbowym i cłem ( towar jest polski ale kupowany poza
granicami )?
ela t
Najnowsze w dziale Podatki
-
Rzeczywisty właściciel w podatku u źródła - kluczowe objaśnienia MF po latach oczekiwania
-
KSeF 2.0: firmy będą miały tylko 4 miesiące na testy nowego systemu e-Faktur
-
Jak obniżyć składki ZUS? Przewodnik po ulgach ZUS dla małych firm
-
Kiedy prezent ślubny trzeba zgłosić do skarbówki? Przepisy i limity