  • 1. Data: 2002-04-15 18:04:06
    Temat: Ile kosztuje skleroza?
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Szczesliwie mamy dzis 15. dzien miesiaca.
    Obowiazek zaplacenia i zadeklarowania skladek na ZUS minal dla mnie
    10. Ja robie to dzisiaj (skladam deklaracje, pieniadze wplace ok.
    20.). No i pytanie - co w zwiazku z tym? Dowala sie? W jaki sposob?
    Czy musze placic jakies odsetki?
    Z gory dzieki
    Tobi

  • 2. Data: 2002-04-15 18:32:07
    Temat: Re: Ile kosztuje skleroza?
    Od: b...@i...pl

    nie dowalą, ale szlak trafi chorobowe, jeśli było

  • 3. Data: 2002-04-15 18:46:02
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Kurde! Popatrz no se Cycu, co ten b...@i...pl tu se kurde na tej
    grupie pl.soc.prawo.podatki napisał (kurde):

    >Tobi <t...@p...onet.pl> pisze:
    >nie dowalą, ale szlak trafi chorobowe, jeśli było

    Nie bylo chorobowego - dzieki za pocieszenie :)
    Tobi

  • 4. Data: 2002-04-15 22:40:58
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Apr 2002, Tobi wrote:

    >+ Szczesliwie mamy dzis 15. dzien miesiaca.
    [...ZUS...]
    >+ Czy musze placic jakies odsetki?

    Tak. 27% rocznie:
    http://www.zus.pl/niusy/odsetki.htm

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-04-18 17:28:58
    Od: "remton" <r...@b...pl>

    Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    inetia.pl...
> [...]
    > Tobi

    >Miał na myśli , że przez najbliższe 6 m-cy gdybyś zachorował zasilku nie
    wyplacą .