  • 1. Data: 2003-06-25 10:43:10
    Temat: zakupy w UE
    Od: "Maciej Wozniak" <m...@b...poczta.onet.pl>

    witam wszystkich
    w przyszlym tygodniu jade na wakacje do slonecznej italii i mam zamiar na
    miejscu kupic troszke sprzetu sportowego za ok 700PLN w jaki sposob moge
    odzyskac zaplacony podatek zakladajac ze nie bede tam jechal przez kolejne
    kilka miesiecy -niestety :(. czytalem cos o zwrocie podatku droga pocztowa
    ale jak to moze wygladac w praktyce?
    pozdrawiam serdecznie
    maciek
    Maciej Wozniak ICQ#: 107114748 Current ICQ status: + More ways to contact me
    ______________

  • 2. Data: 2003-06-25 21:46:40
    Temat: Re: zakupy w UE
    Od: "xxar" <x...@N...pl>

> [...]
    > kilka miesiecy -niestety :(. czytalem cos o zwrocie podatku droga pocztowa

    tak na szybko wyglada to tak:
    robisz zakupy w sklepie 'obklejonym' naklejka TAX FREE przy kasie wypelniasz
    odpowiedni formularz (jak powiesz, ze chodzi o tax free nie powinno byc
    problemow), pozniej formularz podbijasz u italiancow na granicy jako dowod,
    ze sprzet wywozisz.
    pozniej juz idziesz tylko po kaske - w PL jest kilkanscie punktow gdzie
    dostaniesz zwrot UWAGA!! od reki (fakt bedzie go troche mniej bo prowizja za
    usluge, ale nie bawisz sie w zadne wysylania, kurierow itp...., jednym
    slowem bez nerwow).

    a wlasciwie co sie bede rozpisywal
    http://www.globalrefund.com/

    pozdrawiam