  • Data: 2007-09-26 20:05:18
    Temat: zaliczka na samochód - faktura VAT, leasing w drodze
    Od: icek <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    zamówiłem samochód, wpłaciłem zaliczke
    dostalem z salon f-VAT na wpłacona kwotę..
    czekam na leasing, ale chyba nie wyjdzie we wrześniu, ale w październiku..

    sprzedawca w salonie mówie, ze jak leasing będzie zrobią storno/stormo :)
    rozumiem, że to anulowanie faktury..
    ale, jak to się ma do tego, że ja chce ją zaksiegować teraz (we
    wrzesniu) i wrzucić w KUP, odliczyć VAT..

    --
    pozdros
    icek