eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizałożenie drugiej firmy w rodzinie i transakcje między nimi › założenie drugiej firmy w rodzinie i transakcje między nimi
    From: bdronka <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: założenie drugiej firmy w rodzinie i transakcje między nimi
    Date: Tue, 17 Apr 2007 15:42:14 +0200

    Witam!

    Mam nadzieje, że trafiłem na dobrą grupę (tematycznie)

    Sytuacja wygląda tak. Firma moich rodziców (A) będzie likwidowana. Przed
    jej zliwkidowaniem ja (syn) zakłam swoja firme (B). Przez pewnien czas
    będą istniały obie firmy. Swojego czasu prawo zabraniało sprzedaży
    artukułów z jednej formy do drugiej (gdy ich właścicielami byly osoby z
    najbliżeszej rodziny - moi znajomi zapłalici za to wysoką kare). Jak
    wygląda teraz ta sprawa?

    Chodzi o to, aby majątek firmy A wykupiła (odkupiła) firma B.

    pozdrawiam, starałem sie jak najdokładniej wytłumaczyć moje zapytanie,
    stąd byłem może zbyt drobiazgowy:)