    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: za?o?enie lokaty 50k na drug? osobe a US
    Date: Wed, 05 Nov 2008 18:52:41 -0600

    lex wrote:
    > W zwi?zku z tym , ?e jest to du?a kwota mam pytanie czy US nie mo?e robic
    > jakich? k?opotów oraz zadawac dodatkowych pytan co jest zawsze stresuj?ce a
    > czasami mo?e skonczyae sie / znaj?c nasze urzedy oraz prawo / jakimis
    > konsekwencjami finansowymi gdyby na si?e potraktowali to np. jako po?yczke ,
    > czego chcia?bym unikn?ae .
    > Dziekuje z góry z informacje .

    US ci zada jedno podstawowe pytanie. gdzie jest 2% dla nich.
    Mogą to potraktować jako depozyt nieprawidłowy, pożyczkę, darowiznę itp
    itd. W zależności do tego co odpwiesz na ich pytania.
    Jednym słowem nie kalkuluje ci się, po za tym po jaką cholerę to robisz.
    Narazie żadne banki się do nieba nie wybierają.