  • 1. Data: 2003-04-29 10:59:35
    Temat: zameldowanie tymczasowe a zwiekszone koszty ?!?
    Od: "Grzegorz " <g...@N...gazeta.pl>

    witam,
    mam pytanie czy zameldowanie tymczasowe w miejscowosci inna niz miejsce pracy
    upowaznie do zwiekszonych kosztow przy umowie o prace ??

    dzieki za pomoc...

  • 2. Data: 2003-04-29 20:13:11
    Temat: Re: zameldowanie tymczasowe a zwiekszone koszty ?!?
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz " <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > mam pytanie czy zameldowanie tymczasowe w miejscowosci inna niz miejsce
    pracy
    > upowaznie do zwiekszonych kosztow przy umowie o prace ??

    Zamieszkiwanie upoważnia (jakiś dziwoląg słowny mi wyszedł :-)

    Karol

  • 3. Data: 2003-04-29 20:52:19
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

> [...]
    pracy
    > upowaznie do zwiekszonych kosztow przy umowie o prace ??

    W ustawie pisze o miejscu zamieszkania a nie zameldowania.
    A masz ten fakt zgłoszony do US żeby była podkładka?

    2a. Koszty uzyskania przychodów, o których mowa w ust. 2, podwyższa
    się o 25%, jeżeli miejsce stałego lub czasowego zamieszkania podatnika
    jest położone poza miejscowością, w której znajduje się zakład pracy,
    a podatnik nie otrzymuje dodatku za rozłąkę.

    [kurdebalans]