  • 1. Data: 2002-03-26 21:32:43
    Temat: zarobilem 100, musze skladac pit ?
    Od: "M" <t...@i...pl>

    Czy jesli zarobilem w 2001 roku tak malo to musze sie rozliczac
    z US czy moge olac? Czy cos mi grozi jesli nie zloze pitu?

  • 2. Data: 2002-03-26 22:17:00
    Temat: Re: zarobilem 100, musze skladac pit ?
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | Czy jesli zarobilem w 2001 roku tak malo to musze sie rozliczac
    | z US czy moge olac?

    musisz się rozliczyć, chyba, że był to dochód opodatkowany ryczałtowo - wówczas
    nie

    | Czy cos mi grozi jesli nie zloze pitu?

    sankcja - zazwyczaj 100 - 300 zł

    pozdrawiam
    majura
    =================================
    http://www.antivirus.pl

  • 3. Data: 2002-03-27 00:23:14
    Od: "M" <t...@i...pl>

    "majura" <m...@f...onet.pl> wrote in message

    > musisz się rozliczyć, chyba, że był to dochód opodatkowany ryczałtowo -
    wówczas
    > nie

    > sankcja - zazwyczaj 100 - 300 zł

    wlasciwie to zastniala sytuacjia mnie nie dotyczy, ale zalozmy ze nie
    dostalem od
    pracodawcy informacji o dochodach a praca mogla byc nawet na czarno
    (zakladamy ze
    nie pamietam czy podpisywalem w ogole jakas umowe)

    ale skoro do mnie nie dotarla informacja o dochodach to do US chyba
    tymbadziej :)
    (pomijajac ze moglo to nastapic z winy poczty) , wiec chyba nie powinienem
    sie przejmowac ?