  • 1. Data: 2003-01-21 14:44:08
    Temat: zawiadomienie o prowadzeniu ksiegi !!
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl>

    Wedlug http://www.infor.pl/ :
    "Przypomnę jednak, że zmiana dotycząca wyboru formy opodatkowania nie
    zwolniła osób opodatkowanych według zasad ogólnych z obowiązku pisemnego
    zawiadomienia urzędu skarbowego właściwego według miejsca zamieszkania
    podatnika o prowadzeniu księgi w terminie do dnia 20 stycznia roku
    podatkowego."
    Czyli co? Naczytalam sie ze nie musze wysylac oswiadczenia o wyborze
    opodatkowania skoro w zeszlym roku rowniez prowadzilam KPiR i nie wyslalam
    NIC.
    A tu sie okazuje ze jednak mialam wyslac tyle, troche zmodyfikowac tresc
    tego oswiadczenia. Cholerka.
    To co? Mam wyslac dzisiaj czy juz dac sobie spokoj? Co za to mi grozi?

    --
    Małgorzatka

  • 2. Data: 2003-01-21 15:20:53
    Temat: Re: zawiadomienie o prowadzeniu ksiegi !!
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > zawiadomienia urzędu skarbowego właściwego według miejsca zamieszkania
    > podatnika o prowadzeniu księgi w terminie do dnia 20 stycznia roku

    Albo autor artykułu nie przeczytał nowego rozporządzenia w sprawie KPiR,
    albo doszukał się w nim czegoś co wszystkim dotąd umykało ;-)
    Ja bym stawiał na to drugie.

    pozd.Pix

  • 3. Data: 2003-01-21 15:23:31
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ja bym stawiał na to drugie.

    A to dopiero mi się napisało...
    Oczywiście stawiam na pierwsze.

    Pix

  • 4. Data: 2003-01-21 15:28:34
    Od: "krzys" <intertype(nospam)@gazeta.pl>

    Już jest sprostowanie autora http://www.infor.pl/

  • 5. Data: 2003-01-21 15:45:41
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krzys" <intertype(nospam)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Już jest sprostowanie autora http://www.infor.pl/

    A dokladnie gdzie to sprostowanie ??
    Malgorzatka

  • 6. Data: 2003-01-21 17:45:48
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > tego oswiadczenia. Cholerka.
    > To co? Mam wyslac dzisiaj czy juz dac sobie spokoj? Co za to mi grozi?

    Nie wiem czy CIę to pocieszy, ale ja poszedlem na wszelki wypadek
    do US z grzecznie wypelnionym zawiadomieniem o prowadzeniu ksiegi,
    na to pani w okienku spytala sie czy zmienilem forme opodatkowania
    (itp, itd) i kazala mi sie wynosic. Tak wiec NIE MUSIALEM niczego skladac.

    Latet

  • 7. Data: 2003-01-21 21:41:15
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na to pani w okienku spytala sie czy zmienilem forme opodatkowania
    > (itp, itd) i kazala mi sie wynosic. Tak wiec NIE MUSIALEM niczego skladac.

    Dokładnie tak samo potraktowano mojego kolegę który nie chciał mi wierzyć :))

    Sark

  • 8. Data: 2003-01-22 12:36:52
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie tak samo potraktowano mojego kolegę który nie chciał mi wierzyć
    :))

    A mila Pani w biurze obslugi podatnika zapytala mnie..
    A ktory US ?

    Gdy odpowiedzialem Krakow Krowodrza uslyszalem - to tak...

    Boguslaw

  • 9. Data: 2003-01-23 11:17:05
    Od: "Andrzej" <e...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
> [...]
    > A ktory US ?
    > Gdy odpowiedzialem Krakow Krowodrza uslyszalem - to tak...

    W US Gliwice I też nie chcieli przyjąc.
    Andrzej