  • 1. Data: 2003-01-21 14:54:58
    Temat: program do wystawiania Faktur MP
    Od: "Inf" <i...@n...us>

    Od stycznia przeszlam na rozliczenia mem.-kasowe i potrzebuje programu
    wystawiajacego faktury VAT MP. Najlepiej gdyby tez posiadal rej. sprzedaży z
    możliwością odnaczania płatności.

    Najbardziej jednak zalezy mi na programie do fakturowania. Niestety, firma,
    z ktorej programu korzystalam dotychczas nie planuje aktualizacji
    oprogramowania o faktury MP i to, co sie z nimi wiaze.

    Mozecie polecic cos przyzwoitego, w rozsadnej cenie?

    Z gory dziekuje.

    Inf

  • 2. Data: 2003-01-22 23:42:47
    Temat: Re: program do wystawiania Faktur MP
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

    Użytkownik "Inf" <i...@n...us> napisał w wiadomości
> [...]
    > z ktorej programu korzystalam dotychczas nie planuje aktualizacji
    > oprogramowania o faktury MP i to, co sie z nimi wiaze.

    program MultiMagazyn z DGCS jest zwyklym programem magazynowo-fakturujacym
    z opcja prowadzenia kasy i przelewow.
    W ustawieniach numeracji faktur sprzedazy mozna ustawic sobie
    dodatkowe literki lub znaki jakie powinny sie znalezc przy numerze faktury,
    moze to byc na przyklad MP lub ZPCH. Na wszelki wypadek proponuje
    sciagniecie wersji demo z www.dgcs.com.pl
    pozdrawiam
    WT

  • 3. Data: 2003-01-23 07:43:26
    Od: "Andrzej" <a...@a...com.pl>

    > Mozecie polecic cos przyzwoitego, w rozsadnej cenie?
    Witam,
    To ja zaproponuję Faktora - z www.ajt.com.pl można pobrać demo. Odroczenia
    itp nie są uwzględniane, ale MP czy cokolwiek innego w nazwie można wstawić.
    Pozdrawiam
    Andrzej