  • 1. Data: 2004-12-19 20:28:28
    Temat: Podatek a odliczenie "towarów" ...
    Od: "Cris" <c...@o...pl>

    Witam,

    zaznacze na początku, że jestem "zielony" w tej dziedzinie dlatego pytam. W
    tym roku zaczołem pracować na "normalną" umowę o prace i uzbierała się sumka
    x. Obecnie pracuję tylko przy komputerze jako programista i czy w związku z
    tym mógłbym sobie np. odliczyć monitor albo coś podobnego związanego z moim
    chcarkterm pracy?? . Od jakiej kwoty się odlicza, brutto ?? Wiem ze
    przespisy się zmieniły ale do tej pory mnie to nie interesowało ... az do
    tego momentu :|

    dzięki za odpoiwedzi

    Cris

  • 2. Data: 2004-12-19 20:31:48
    Temat: Re: Podatek a odliczenie "towarów" ...
    Od: "Cris" <c...@o...pl>

    P.S.
    Dodam ze chodziło mi oczywiscie o podatek dochodowy, a ja jestem osobą
    fizyczną. A jako programista pracuje w firmie xy.

  • 3. Data: 2004-12-19 21:14:01
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Cris" <c...@o...pl> wrote in message news:cq4oen$aka$1@news.onet.pl...
    > P.S.
    > Dodam ze chodziło mi oczywiscie o podatek dochodowy, a ja jestem osobą
    > fizyczną. A jako programista pracuje w firmie xy.

    zła wiadomość. Od 2004 r. nie ma ulgi na "pomoce naukowe, dokształcanie
    itd."
    Nic nie odliczysz

    Magdi

  • 4. Data: 2004-12-19 21:47:33
    Od: "Cris" <c...@o...pl>

    > zła wiadomość. Od 2004 r. nie ma ulgi na "pomoce naukowe, dokształcanie
    > itd."
    > Nic nie odliczysz

    A jakie obecnie obowiązują ulgi, które mógłbym odliczyć, ewentulanie jakiś
    odnośnik (link) abym sobie poczytal i coś z tego jeszcze zrozmiał ..... ;)