  • 1. Data: 2004-12-19 21:24:04
    Temat: Kto mi odp
    Od: "Diana" <i...@p...onet.pl>

    nie zapłaciłem za 2000r podatku dochodowego oraz okazało się ze są 2 firmy w
    dokumetach któr były lewe i co teraz bedzie
    Urząd Skarbowy wycenił dochód na 91000zł co mi grozi sprawa w Urzędzie
    Skarbowym jest jusz 3lat moze jest jusz przedawnienie/

  • 2. Data: 2004-12-20 10:06:03
    Temat: Re: Kto mi odp
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "Diana" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Urząd Skarbowy wycenił dochód na 91000zł co mi grozi sprawa w Urzędzie
    > Skarbowym jest jusz 3lat moze jest jusz przedawnienie/

    To są pytania, czy co?
    A może tak po polsku by się dało?
    T.