  • 11. Data: 2005-07-14 17:50:32
    Temat: Re: zawieszenie działalności
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "kamil" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:db5knj$ac0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > To jak to w końcu jest?
    >
    > Można chwilowo zawieszać działalność w zusie? Działalność moja polega na
    > tym że jak dostaje zlecenie to dopiero wykonuje usluge... mogę np. przez
    > pol miesiaca być bez roboty....

    Czekanie na zlecenie też jest prowadzeniem działalności.

  • 12. Data: 2005-07-14 21:12:00
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "kamil" <t...@t...pl> napisał w wiadomości :
    > To jak to w końcu jest? Można chwilowo zawieszać działalność w zusie?
    Re: Wejdź tu http://www.twoja-firma.pl/forum/read.php?6,1102,page
    =1

  • 13. Data: 2005-07-15 16:55:44
    Od: "luki" <N...@o...pl>

    > .....nie ma czegoś takiego jak
    > zawieszenie działalności gospodarczej, że albo się ją prowadzi, albo
    > likwiduje.

    Istniej mozliwośc zawieszenia działalnosci tylko dla karty podatkowej.

    > Jak ktoś zawiesił działalność przed zmianą ustawy, to co wtedy? I
    > zarejestrowaną ma ją do dzisiaj?

    Tydzień temu we Wrocławiu na Reymonta informowałem się co z moją firmą
    zawieszoną przed zmianą ustawy .
    Dotyczy to wszak tylko zdrowotnego ( DG prowadzona była wraz z pracą na
    etacie)
    Pracownik ZUS uspokajał że ZUS nie upomni sie o składki zdrowotne.
    Kazali czekać na roztrzygniecia ustawowe ( ponoć czeka jakiś projekt
    zmian w sejmie).
    Ale znowu wszystko odbyło sie na gębę .
    Takie uspokajanie może źle skończyc się dla podatnika.

    --
    luki

  • 14. Data: 2005-07-17 16:13:38
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "luki" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Istniej mozliwośc zawieszenia działalnosci tylko dla karty podatkowej.

    ZUS-u (a ten urzad robi najwieksze problemy, jesli chodzi o zawieszanie)
    absolutnie, ale to naprawde absolutnie, nie interesuje, jaka wybrales forme
    opodatkowania.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2005-07-17 16:59:13
    Od: "zlodziej podatkow" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > absolutnie, ale to naprawde absolutnie, nie interesuje, jaka wybrales forme

    Dokładnie.

    Jeżeli masz zgłoszoną działalność to gdybyś nawet 6 miechów miał " 0 " wpływów
    ZUS musisz płacić. Jedynym ratunkiem jest wyrejestrowanie czyli zakończenie
    działalności. Nie istnieje coś takiego jak zawieszenie działalności o czym dość
    boleśnie przekonałem się na własnej skórze. Wyjątki dotyczą działalności
    prowadzonej sezonowo i muszą obejmować co najmniej 30 dni ( tych 30 dni akurat
    nie jestem pewien ).