    From: j...@m...net.pl (Jarosław Rożyński)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zawieszenie dzialalnosci a wizyta u lekarza
    Date: 21 Jun 2003 16:11:31 +0200

    witam.

    sprawa jest nietypowa - mam zawieszona od miesiaca dzialalnosc gospodarcza
    i nagle pojawila sie potrzeba skorzystania z uslugi lekarza. do internisty
    zostalem bez problemu przyjety, potem dostalem skierowanie do chirurga
    (nagly przypadek). na przyszly tydzien mam wyznaczona date zabiegu.

    czy mozliwe jest, ze po wykonaniu zabiegu zostanie mi wyslany rachunek za
    jego wykonanie ?

    i teraz sprawa druga - sprzeczne informacje - ksiegowa twierdzi, ze w
    czasie zawieszenia dzialalnosci nie uiszczam zednych oplat, ani do zusu,
    ani do us (nie prowadze w sensie doslownym zadnej dzialalnosci, wiec
    nie mam przychodu, jedynie faktury liczone w straty - rachunki za telefon
    komorkowy itd). natomiast w informacji w przychodni na moje pytanie,
    dostalem odpowiedz, ze obowiazkiem moim jest placic kase chorych na
    poczcie, niezaleznie od tego czy jestem chory czy zdrowy, albo dostane
    wlasnie potem rachunek za badania.

    ostatnie pytanie - gdyby jednak okazalo sie, ze mozliwe jest przyslanie mi
    rachunku, to jakiej kwoty mozna sie spodziewac, za specjalistyczny zabieg.
    nie chcialbym sie wdawac w szczegoly, wiec powiem, ze jest to zabieg
    srednioskomplikowany, a pacjent jest przytomny w trakcie jego wykonywania.

    prosze o szybka odpowiedz, poniewaz zabieg mam we wtorek, a w poniedzialek
    juz musze przyjmowac leki, po ktorych chodzenie po urzedach bedzie
    niewykonalne. :)

    ps. branzowa kasa chorych :)

    j.r.