  • 1. Data: 2005-07-27 05:25:20
    Temat: Ryczał na samochód
    Od: huri-khan <e...@x...puvc.cy>

    Witam

    Mam 2 pytania.
    1. Czy osoba która nie jest właścicielem samochodu (nie jest wpisana do
    dowodu rejestracyjnego pojazdu; np. żona, syn) może korzystać z ryczałtu na
    używanie prywatnego samochodu w celach służbowych ?
    2. Czy w/w przypadku możliwe jest, że każda z osób pracując w:
    a) tym samym zakładnie pracy
    b) w różnych zakładach pracy
    może otrzymać ryczałt.

    --
    [Pozdrawiam][huri-khan][GG 177094][klub.chip.pl/rasrob]
    Jesli wodka w pracy szkodzi, porzuc prace, o co chodzi.

  • 2. Data: 2005-08-15 07:27:22
    Temat: Re: Ryczał na samochód
    Od: Paweł Sikorski <p...@l...ITOpl>

    > 1. Czy osoba która nie jest właścicielem samochodu (nie jest wpisana do
    > dowodu rejestracyjnego pojazdu; np. żona, syn) może korzystać z ryczałtu na
    > używanie prywatnego samochodu w celach służbowych ?
    Z tego co wiem, bez dodatkowej umowy między właścicielem pojazdu a tą
    osobą - nie.