  • 1. Data: 2002-04-03 11:22:42
    Temat: zdjęcie auta z ŚT - jak?
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

    witam

    mam auto jako ŚT ale będę kupował nowe i to chcę sprzedać.

    mam taki plan:
    1. w marcu zdejmuję (czy coś w tym stylu) auto z ŚT
    2. w marcu wciągam nowe na ŚT (faktura od dealera z marca ale rejestracja w
    kwietniu - moża do wrzucić do marca?)
    3. sprzedaje stare auto (osobie fizycznej) i wystawiam fakturę

    i mam ciągłość rat amortyzacyjnych

    czy gdzieś jest jakiś błąd ale czegoś nie wiem?

    proszę o pomoc

    pzdr
    mwi

    ps. prowadzę DG, VAT, KPiR

  • 2. Data: 2002-04-03 11:44:07
    Temat: Re: zdjęcie auta z ŚT - jak?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "mwi" [...]
> [...]
    > kwietniu - moża do wrzucić do marca?)
    > 3. sprzedaje stare auto (osobie fizycznej) i wystawiam fakturę

    A tak wlasciwie to o co chodzi ?

    1. kupuje pan samochod doodaje do uzytkowania i od nastepnego miesiaca
    odpisuje raty
    2. spzedaje an stary samochod, oblicza "dochod", wpisuje do ksiazki,
    jesli trzeba nalicza VAT...
    o jaka ciaglosc Panu chodzi ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-04-04 06:07:49
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > odpisuje raty
    > 2. spzedaje an stary samochod, oblicza "dochod", wpisuje do ksiazki,

    chodzi oto, że prowadzę DG jednoosobowo a jak sprzedam moje obece auto w
    kwietniu to za kwiecień w ewidencji ŚT będę miał 2 samochody - z tego co
    wiem to tak nie można - czy się mylę?

    pzdr
    mwi

  • 4. Data: 2002-04-04 06:15:23
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

> [...]
    auto w
    > kwietniu to za kwiecień w ewidencji ŚT będę miał 2 samochody - z

    Mylisz się.