  • 11. Data: 2005-07-11 10:33:38
    Temat: Re: zdrowotne > zaliczka a PIT5 ?
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <1...@i...dyndns.org.invalid>,
    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Użytkownik plusz <p...@n...irc.beztego.pl>
    > w wiadomości <news:daiv03$t1i$1@nemesis.news.tpi.pl> wstukał:

    > Poczytaj sobie decyzję:
    > <http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok
    _nr_sek=70897&i_smpp_s_str
    > ona=1>

    No fajnie - pytanie tylko, czy ona jest wiążąca dla np. skarbówki w
    Gdańsku.
    Ja tam wysyłam po przekroczeniu ~2700 niezależnie od odliczeń. Za
    złożenie nadobowiązkowej deklaracji nic mi nie zrobią - za brak
    obowiązkowej dostanę po tyłku.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.