  • 1. Data: 2005-04-21 19:56:36
    Temat: zero odliczen i zwrot do US
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    witam
    Mam problem (a moze tak ma być).
    Rozliczam sie sam w tym roku. Nie mialem zadnych odpisów, nic zero totalne
    zero, wlasciwie to moglby mnie rozliczyc moj pracodawca.
    Ale chcialem to sam zrobic - wiecie zeby sie nauczyc :).
    Obiczylem wydawalo by sie dobrze, zero bledow, zreszta jak sie nie ma
    odliczen to taki PIT to pestka. A jednak.
    Wyszlo mi z obliczen ze mam zwrocic do US he he he 0.60 pln (60 gr).
    Czy to mozliwe?
    Czy bawic sie w przelew? (zaplace za to wiecej niz to jest warte) :(
    Z góry dziekuje i pozzdrawiam.
    Jacek B

  • 2. Data: 2005-04-21 23:14:39
    Temat: Re: zero odliczen i zwrot do US
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek B wrote:
> [...]
    > Czy to mozliwe?
    > Czy bawic sie w przelew? (zaplace za to wiecej niz to jest warte) :(

    Możliwe z racji zaokrągleń w poszczególnych miesiącach w zaliczkach.
    Liczyłeś sam, czy korzystałeś z programu? np www.pity.pl
    Wpłacić musisz. Co najwyżej przejdz się do US i wpłać w kasie, Wyjdzie
    taniej.

  • 3. Data: 2005-04-22 05:56:23
    Od: "Jacek B" <c...@A...pl>

> [...]
    > Liczyłeś sam, czy korzystałeś z programu? np www.pity.pl
    > Wpłacić musisz. Co najwyżej przejdz się do US i wpłać w kasie, Wyjdzie
    liczylem programem ale tez i recznie kalkulatorkiem sprawdzalem :)
    JB