  • 1. Data: 2007-02-21 21:18:57
    Temat: zeszłoroczny mandat
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    w październiku 2006 dostałem mandat.
    zapomniałem o nim - generalnie nie zapłaciłem
    wpadł mi w ręce z zeszłym miesiącu i zapłaciłem go od razu.
    Teraz, po upływie ok. miesiąca od daty wpłaty na poczcie przyszło do firmy
    powiadomienie o egzekucji (spora zwyżka - w stosunku do mandatu +50%)
    dzwoniłem do US i pani powiedziała żebym przyszedł, ale godziny ich pracy
    niezbyt mi odpowiadają....
    czy mogę jakoś załatwić tą sprawę BEZ odwiedzin w US ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-02-21 21:24:02
    Temat: Re: zeszłoroczny mandat
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotrek,

> [...]
    > Teraz, po upływie ok. miesiąca od daty wpłaty na poczcie przyszło do firmy
    > powiadomienie o egzekucji (spora zwyżka - w stosunku do mandatu +50%)

    Jakaś bzdura - koszty egzekucji mandatów są symboliczne.

    > dzwoniłem do US i pani powiedziała żebym przyszedł, ale godziny ich pracy
    > niezbyt mi odpowiadają....
    > czy mogę jakoś załatwić tą sprawę BEZ odwiedzin w US ?

    Potwierdzona kopia dowodu wplaty listem poleconym do komornika
    skarbowego.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2007-02-21 21:34:16
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    > Jakaś bzdura - koszty egzekucji mandatów są symboliczne

    mandat był 50zł, egzekucja na kwotę 87 albo 78 złotych - w pracy mi pismo
    pokazali....

    Piotrek

  • 4. Data: 2007-02-21 21:40:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotrek,

    [...]

    > mandat był 50zł, egzekucja na kwotę 87 albo 78 złotych - w pracy mi pismo
    > pokazali....

    Bardzo to dziwne.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2007-02-21 22:19:16
    Od: "Gabriel" <gabrielgabrielgabrielTOITAKNIE TEN MAIL@wp.pl>

> [...]
    > niezbyt mi odpowiadają....
    > czy mogę jakoś załatwić tą sprawę BEZ odwiedzin w US ?

    Mialem podobnie ale mandat 100zł a kwota po roku 8-13zł jakos tak.
    Bylem daleko od US czasu nie mialem to zeskanowalem i faxem puscilem.
    A ze faxu nie mialem to jakims internetowym :)

  • 6. Data: 2007-02-22 01:13:58
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gabriel" <gabrielgabrielgabrielTOITAKNIE TEN MAIL@wp.pl> napisał
    w wiadomości news:erigh4$tor$1@news.onet.pl...

    > Mialem podobnie ale mandat 100zł a kwota po roku 8-13zł jakos tak.
    > Bylem daleko od US czasu nie mialem to zeskanowalem i faxem puscilem.
    > A ze faxu nie mialem to jakims internetowym :)

    Czy mozna jakoś policzyć tą kwotę, którą powinienem ewentualnie dopłacić ?
    Jakiś kalkulator dopłat ;) ??????
    Bo tak to US może napisać i +100 zł a jak nie będę umiał dowieść że to
    bzdura to będę musiał zapłacić...
    I jak to jest, jeśli jednak zapłacę bez wezwania (bo tak się stało) ???

    Piotrek

  • 7. Data: 2007-02-22 03:11:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.02.2007 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:

    > Bardzo to dziwne.

    Niech się cieszy, że to nie mandat od Straży Miejskiej. Zapłaciłby ~300 zł
    ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 8. Data: 2007-02-22 07:40:06
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > mandat był 50zł, egzekucja na kwotę 87 albo 78 złotych - w pracy mi pismo
    > pokazali....

    No to przecinka nie dojrzałeś.
    Pewnie to było 8,70 czy 7.80.

  • 9. Data: 2007-02-22 08:16:17
    Temat: Re: zesz?oroczny mandat
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-02-2007 o 02:13:58 Piotrek <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy mozna jako? policzyae t? kwot?, któr? powinienem ewentualnie dop?aciae
    > ?
    > Jaki? kalkulator dop?at ;) ??????
    > Bo tak to US mo?e napisaae i +100 z? a jak nie b?d? umia? dowie?ae ?e to
    > bzdura to b?d? musia? zap?aciae...
    > I jak to jest, je?li jednak zap?ac? bez wezwania (bo tak si? sta?o) ???

    AFAIK od mandatów nie ma odesetek i tylko koszty egzekucji idą.
    Mi przez niecały rok z 50zł za zaśmiecanie zrobiło się bodajże 50,30 albo
    51,30
    u poborcy skarbowego.

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

  • 10. Data: 2007-02-22 17:48:20
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    t napisał(a):

    > AFAIK od mandatów nie ma odesetek i tylko koszty egzekucji idą.
    > Mi przez niecały rok z 50zł za zaśmiecanie zrobiło się bodajże 50,30
    > albo 51,30
    > u poborcy skarbowego.

    AFAIK odsetki są ale liczone dopiero od momentu rozpoczęcia egzekucji
    długu.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust