  • 1. Data: 2007-02-21 19:25:01
    Temat: czy ojciec będący w konkubinacie ;-) z matką może sie rozliczyć z dzieckiem?
    Od: a...@i...pl

    Nasza sytuacja wygląda tak, mamy jedno dziecko (w 2006 się urodził) i
    mieszkamy razem bez ślubu (wszyscy zameldowania pod tym samym
    adresem).
    Liczyłam nasze PITy na dwa sposoby, najpierw mój jako rozliczenie z
    dzieckiem i wyszedł mi zwrot ponad 500 zł, wtedy indywidualnie mojego
    przyszłego męża to zero zwrotu.
    Dałam opcje odwrotną że on z dzieckiem i wyszło mu ponad 500 a mi
    indywidualnie zwrotu 300 czyli to korzystniejsza dla nas opcja.
    Gdyby tak szło sie porozliczac to mielibyśmy do naszego budżetu ponad
    800 zł ;-) I teraz moje pytanie ?

    czy mogę go roliczyć jako samotnie wychowującego a mnie
    normalnie?

    W tym roku sie pobieramy tak że w przyszłym roku juz nie bedzie
    tego problemu ;-) z góry dzięki i pozdrawiam