  • 1. Data: 2004-03-10 11:00:04
    Temat: zgłoszenie darowizny w US
    Od: "keimak" <k...@p...fm>

    Witam,

    Mam pytanie a nie znalazłem odpowiedzi w archiwum:
    Czy darowiznę od rodziców nie prakraczającą kwoty wolnej trzeba zgałaszać do
    US. Jesli tak to do czyjego - mojego czy rodziców urzędu skarbowego i w
    jakiej formie?

    W praktyce chcemy zrobić coś takiego: 4 razy maksymalna kwota wolna: 1. mama
    dla mnie, 2. tata dla mnie, 3. mama mojej żonie, 4. tata mojej żonie

    tia,
    Keimak

  • 2. Data: 2004-03-10 23:23:24
    Temat: Re: zgłoszenie darowizny w US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Mar 2004, keimak wrote:

> [...]
    >+ Mam pytanie a nie znalazłem odpowiedzi w archiwum:
    >+ Czy darowiznę od rodziców nie prakraczającą kwoty wolnej trzeba zgałaszać do

    Nie przypominam sobie żeby ktoś zapodał podstawę prawną do takiego
    obowiązku :) Za to cytowano tu przepis o "powołaniu się na
    darowiznę" :)

    pozdrowienia, Gotfryd