  • 1. Data: 2005-06-17 12:42:18
    Temat: zlecenie - ZUS
    Od: "Marcin Mańk" <m...@p...pl.spammerom.nie>

    Witam.
    Dostaję wynagrodzenie na umowę zlecenie. Pracodawca odprowadza składki
    emerytalne (dostaję formularze RMUA). Jak moja sytuacja ma się do sytuacji,
    kiedy bym miał umowę o pracę pod względem tego co i kiedy dostanę na stare
    lata?

    Marcin Mańk

  • 2. Data: 2005-06-17 13:05:00
    Temat: Re: zlecenie - ZUS
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Mańk wrote:
> [...]
    > kiedy bym miał umowę o pracę pod względem tego co i kiedy dostanę na stare

    znajdź na internecie kalkulator płac, pełno tego i policz dla tego
    samego brutto ile wychodzi składek, gdyby to była umowa o pracę.
    Zdaje się, że tyle samo.
    Różnica jest tylko taka, że na umowie zlecenia nie masz urlopu, L4,
    odprawy. itp generalnie nie jesteś pracownikiem i nie masz przywilejów
    wynikających z kodeksu pracy.

  • 3. Data: 2005-06-19 18:39:10
    Od: paweł <z...@w...pl>

    ..nie masz ..L4..

    To czy dostaniesz zwolnienie lekarskie
    nie wynika z samej umowy o pracę,
    ale z odprowadzonej składki na ubezpieczenie chorobowe
    a to różnica
    pka

  • 4. Data: 2005-06-21 13:26:15
    Od: "Marcin Mańk" <m...@p...pl.spammerom.nie>

    "paweł" <z...@w...pl> wrote in message news:d94e47$mok$1@news.wp.pl...
> [...]
    >
    > To czy dostaniesz zwolnienie lekarskie
    > nie wynika z samej umowy o pracę,
    > ale z odprowadzonej składki na ubezpieczenie chorobowe

    A jak to wygląda z 'latami pracy' ? Jak to się liczy?

    Pozdrawiam
    Marcin Mańk